loading...

ذخیره سازی اطلاعات

  با افزایش حجم اطلاعات دیجیتالی کاربران اعم از تصاویر، فیلم ها، موسیقی ها و غیره نیاز کاربران به ذخیره سازهای جانبی اطلاعات نیز، بیشتر و بیشتر شده است. هاردهای اکسترنال از جمله رایج ترین ذخیره

reza بازدید : 252 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

 

با افزایش حجم اطلاعات دیجیتالی کاربران اعم از تصاویر، فیلم ها، موسیقی ها و غیره نیاز کاربران به ذخیره سازهای جانبی اطلاعات نیز، بیشتر و بیشتر شده است. هاردهای اکسترنال از جمله رایج ترین ذخیره ساز های جانبی هستند که امروزه انواع مختلفی از آنها در ظرفیت های گوناگون در بازار یافت میشوند و هر یک ویژگی های مختلفی را نیز در اختیار کاربران قرار میدهند. از آنجا که معمولا اطلاعاتی که توسط این هاردها جا به جا میشوند برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارند، انتخاب یک هارد اکسترنال مطمئن، میتواند چالشی برای مصرف کنندگان باشد. شرکت تایوانی ای‌دیتا که در زمینه ی تولید ذخیره سازهای جانبی کاملا شناخته شده است، به تازگی سری جدید هاردهای اکسترنال خود را با نام HD710 Pro روانه ی بازار کرده است که نسبت به نسل قبل، پیشرفت هایی را به خود دیده است و میتواند نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب کند. با ما همراه باشید تا به توضیح مشخصات و ویژگی های هاردهای اکسترنال HD710 Pro ای‌دیتا بپردازیم.
هارد اکسترنال ایدیتا

 

فراتر از IP68: مقاومت بی نظیر در مقابل آب

یکی از ویژگی های بسیار کارآمد هارد اکسترنال HD710 Pro ای‌دیتا، مقاومت بالای این ذخیره سازها در برابر آب و گرد و غبار است. ای‌دیتا در طراحی استقامت هاردهای جدید خود از استانداردها فراتر رفته است و HD710 Pro را به مدت 1 ساعت در عمق 2 متری آب مورد آزمایش قرار داده است. این به معنای مقاومت بیشتر HD710 Pro در برابر آب نسبت به دستگاه هایی است که به استاندارد IP68 مجهز هستند. ذکر این نکته لازم است که درپوش درگاه یو اس بی هارد هنگام آب خوردگی کاملا باید بسته باشد و در غیر این صورت، امکان وارد شدن آسیب به هارد وجود دارد.

برخورداری از استاندارد نظامی: HD710 Pro در نقش یک تکاور

ای‌دیتا برای مقاومت هر چه بیشتر هاردهای اکسترنال جدید خود سنگ تمام گذاشته است و این موضوع را میتوان از آزمایشات مقاومتی استاندارد نظامی MIL-STD-810G ارتش امریکا، بر روی هاردهای HD710 Pro درک کرد. این هارد در مقابل ضربات ناگهانی، لرزش و سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاوم است و با وجود یک ساختار سه لایه ی مقاوم به کار رفته در این ذخیره ساز ها، میتوانید کاملا به کیفیت ساخت و میزان استقامت HD710 Pro اعتماد کنید. بدین ترتیب اطلاعات مهم شما کاملا در امان خواهند بود.

هارد اکسترنال ایدیتا سه لایه

 

حفاظت حرفه ای با ساختار مقاوم سه لایه 

مهم نیست که چه مقدار اطلاعات بر روی هارد اکسترنال HD710 Pro ذخیره میکنید، در هر صورت میتوانید مطمئن باشید که طراحی این هارد به صورتی است که حفاظتی فوق العاده را در برابر اطلاعات شما انجام میدهد. این هارد دارای پوشش سه لایه ای از جنس سیلیکون سخت است و ضربه های احتمالی را به خوبی جذب میکند. با این حال زیر پوشش سخت رویی، یک محفظه ی پلاستیکی نیز تعبیه شده و هارد در قلب این پوشش ها قرار داده شده است تا اطلاعات، در امن ترین مکان ممکن نگهداری شوند.

هارد اکسترنال ایدیتا g shock

 

فناوری منحصر به فرد G-Shock: پایان کابوسی به نام بد سکتور

در هاردهای اکسترنال معمولی، زمانی که هارد دچار سقوط یا لرزش شود، هارد همچنان به انتقال اطلاعات ادامه میدهد و این موضوع باعث مشکلاتی همچون بد سکتور و خطاهای مختلف میشود و بد سکتور ها به مرور زمان میتوانند هارد شما را به همراه اطلاعات مهمتان، از بین ببرند. اما ای‌دیتا در سری جدید هارد های HD710 Pro از سنسور های حساس به لرزشG-Shock استفاده کرده است. زمانی که سنسور ها لرزش و تکان را احساس کنند بلافاصله تبادل اطلاعات را متوقف میکنند و زمانی که لرزش ها کاملا قطع شود، مجددا کار خود را ادامه میدهد. تمام عملیات های ذکر شده از طریق چراغ اعلان تعبیه شده بر روی این هارد، به کاربر اطلاع داده میشود. چراغ قرمز چشمک زن روی هارد به معنای فعالیت سنسور های G-Shock است.همه این موراد هست که هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro را جز بهترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار کرده است.

Related image

تنوع در انتخاب ظرفیت ها

نسل جدید هاردهای HD710 Pro در ظرفیت های 1، 2، 3 و 4 ترابایت به تولید رسیده است و شما میتوانید HD710 Pro را با میزان مورد نیاز خود انتخاب کنید. از این پس محدودیتی برای ذخیره ی فیلم های 4K یا بازی ها و نرم افزارهای حجیم ندارید و فقط کافیست این وظیفه را به HD710 Pro بسپارید.

هارد اکسترنال ایدیتا مدیریت کابل

 

سیستم مدیریت کابل برای نظم بیشتر

ای‌دیتا بخشی از بدنه ی هاردهای HD710 Pro برای مدیریت کابل یو اس بی این ذخیره ساز در نظر گرفته است که به کمک آن میتوانید به سادگی کابل را در فضای تعبیه شده قرار دهید. با این کار امکان قرار دادن کابل در جای اشتباه و برهم ریختگی از میان میرود و حس لذت بخش تری را از کار با این هارد تجربه خواهید کرد.

هارد اکسترنال ایدیتا درپوش پورت

 

درپوش پورت ضد آب آرگونومیک
 
بر خلاف دیگر هاردهای اکسترنال مقاوم داخل بازار، HD710 Pro از یک درپوش ساده و کارآمد برای درگاه یو اس بی برخوردار است. باز و بسته شدن این درپوش بی سر و صدا صورت میگیرد و بستن این درپوش پس از اتمام کار نیز کار سختی نیست و نیاز به فشار خاصی برای پیدا کردن زاویه ی درست ندارید. مهندسین ای‌دیتا با دقت به جزئیات و مهندسی کردن این بخش از هارد های HD710 Pro، موفق شده اند درپوشی را طراحی کنند که به سادگی باز و بسته میشود و در عین حال، کاملا امن و در مقابل آب نیز مقاوم است.

Adata HD710M Pro

جمع بندی

به طور غیر قابل انکاری، ای‌دیتا در طراحی و ساخت هاردهای اکسترنال HD710 Pro تمام سعی خود را برای محافظت واقعی و ایمن اطلاعات حیاتی کاربران به کار گرفته است و ویژگی های به کار رفته در این سری از ذخیره سازهای قابل حمل بر این صحبت صحه میگذارد. ضربه، لرزش و آب خوردگی، دشمنان درجه یک هاردهای اکسترنال هستند و ای‌دیتا برای رفع این مشکل، راه حل های مختلفی را آزمایش کرده است و ویژگی های متنوعی را برای ارتقای استقامت هاردهای اکسترنال جدید خود در نظر گرفته است. بدین ترتیب با هاردهای HD710 Pro میتوانید راحت تر از قبل اطلاعات حیاتی خود را جا به جا کنید و نگران به خطر افتادن اطلاعات خود نباشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و بررسی انواع حافظه های جانبی اعم از کارت حافظه،هارد دیسک،فلش مموری و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 3,988
  • بازدید کلی : 13,656