loading...

ذخیره سازی اطلاعات

معرفی و بررسی انواع حافظه های جانبی اعم از کارت حافظه،هارد دیسک،فلش مموری و...

reza بازدید : 126 دوشنبه 15 شهریور 1400 نظرات (0)

گوشی lg k61

همه ما با شنیدن نام LG کیفیت بالای ساخت لوازم خانگی این برند را در ذهن به خود یادآوری می‌کنیم، اما ال جی در زمینه ساخته گوشی ‌های هوشمند نیز حرف زیادی برای گفتن دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی ال جی k61 را از جهات مختلف بررسی کنیم و مشخصات ال جی k61 را بیان کنیم.

reza بازدید : 108 سه شنبه 09 شهریور 1400 نظرات (0)

حافظه گوشی شیائومی

گوشی‌های اندرویدی شائومی همگی در زمینه سیستم عامل یکسان هستند، اما هر شرکت لباس خاصی بر تن این سیستم عامل می‌کند که آن را رابط کاربری می‌نامیم. رابط کاربری اختصاصی شرکت شیائومی Miui است که ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارد و در بروزرسانی جدید یعنی نسخه 12.5 شاهد بهبود‌هایی بودیم که در مطلب معرفی MIUI 12.5 ؛ سریع‌تر و امن‌تر از همیشه به آن پرداختیم.

reza بازدید : 125 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده ی گسترده از اینترنت در بین کشورهای مختلف، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین و آموزش‌های الکترونیکی به علت کمبود هزینه‌های رفت و آمد رایج شده است. کلاس آنلاین یا آموزش مجازی، به کلاس‌های آموزشی گفته می‌شود که با به کارگیری از تکنولوژی‌های جدید آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان آموزش آنلاین می‌دهد.

reza بازدید : 75 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از فاکتورهای حیاتی برای هر گیمری بهره‌مندی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین صدای ممکن است. هدفون و هدست های گیمینگ یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای هر گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شود که در انتخاب آن باید موارد متعددی را مدنظر قرار دهید.

Gaming Headphones with mic that are a must-have for all gamers | Most  Searched Products - Times of India

reza بازدید : 391 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

گوشی سامسونگ گلکسی A21s اواخر اردیبهشت 99 معرفی و در اواسط ماه خرداد عرضه شد. قیمت مناسب و کارایی نسبتا خوب، باعث شده که ای 21 اس سامسونگ به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران تبدیل شود.

 

 

 

reza بازدید : 267 چهارشنبه 13 آذر 1398 نظرات (0)

حافظه اس اس دی سامسونگ 860 Evo ، از پرفروش ترین حافظه های اس اس دی در جهان می باشد.شرکت سامسونگ این محصول را با کیفیتی بالا و امکاناتی فوق العاده برای کاربران طراحی کرده است که در ادامه به بررسی حافظه اس اس دی 860 Evo می پردازیم.

reza بازدید : 245 شنبه 18 آبان 1398 نظرات (0)

هنگام مواجهه با یک هارد اکسترنال آسیب دیده ممکن است سهوا باعث شویم اطلاعات روی آن به کلی از بین بروند. در اینجا به بایدها و نبایدها در مواجهه با هارد اکسترنال ضربه خورده می‌پردازیم و چند گزینه برای خرید هارد اکسترنال ضد ضربه پیشنهاد می‌دهیم.

reza بازدید : 235 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

SSD ها یا دیسک های حالت جامد در سال های اخیر رواج فراوانی پیدا کرده اند. این حافظه های ذخیره سازی در بسیاری از کامپیوترها خانگی، لپتاپ ها و حتی سرورها جای هارد دیسک های مغناطیسی قدیمی را گرفته اند. بر خلاف این که بسیاری این گونه تصور می کردند که SSD ها به زودی هارد دیسک ها را از میدان به در می کنند اما در عمل چنین نشد.

 

 

 

reza بازدید : 257 دوشنبه 15 مهر 1398 نظرات (0)

سیلیکون پاور نام برندی است که در تولید هارد اکسترنال و فلش مموری صاحب نام و دارای محصولات با کیفیتی می باشد که جزو 10 برند برتر می توان از آن نام برد .

یکی از محصولات با کیفیت سیلیکون پاور Silicon Power Armor A65 می باشد.

reza بازدید : 257 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

هارد اکسترنال HD710 Pro با دوام و استحکام فوق العاده، رابط USB 3.1 Gen1 و سرعت انتقال اطلاعات تا ۵ گیگابایت در ثانیه یکی از محصولات بی نظیر کمپانی Adata می باشد.

این هارد با دارا بودن استاندارد IP68 مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار داشته و علاوه بر این با وجود ساختار سه لایه خود و داشتن استاندارد نظامی از ارتش ایالات متحده امریکا حفاظت اطلاعات در برابر ضربه و شوک را نیز تأمین می کند.

 

reza بازدید : 263 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها به گجت‌هایی کارآمد و ضروری در زندگی مدرن تبدیل شده‌اند که نبودشان مایه عذاب است و در دسترس بودن آن‌ها زندگی راحت‌تری برای کاربران رقم می‌زند. اما اگر فضای کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات مورد علاقه خود در این دیوایس‌ها را ندارید، پس بهتر است اقدام به خرید یک هارد دیسک اکسترنال کنید. با کمک چنین دستگاه‌هایی می‌توانید فیلم‌ها، اسناد، عکس‌ها و خاطرات را در جایی امن ثبت نمایید. اگر می‌خواهید با بهترین هاردهای اکسترنال‌ سیلیکون‌ پاور آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

reza بازدید : 220 شنبه 19 مرداد 1398 نظرات (0)

امروزه فلش مموری‌ها یکی از پرکاربردترین لوازم‌ جانبی‌ها محسوب می‌شوند . با پدید آمدن این وسیله‌ی کوچک، دیسک‌های ذخیره سازی با حجم کم دیگر منسوخ شده‌اند. با وجود پیشرفت و تولید متنوع از فلش مموری‌ها،مانند مدل های وایرلسی و ضدآب یا فلش مموری های ضد ضربه یک پیشرفت بزرگ در این محصولات بوجود آمده اما شاید در هنگام خرید آن سوالاتی همچون بهترین مارک های فلش مموری  چیست ؟ یا پر سرعت ترین آن کدام میباشد. برای جواب این سوالات با ما همراه باشید.

reza بازدید : 203 سه شنبه 11 تیر 1398 نظرات (0)

استفاده ی زیاد فلش مموری ها در زندگی امروزی ما بسیار واضح است، طوری که خیلی از افراد نیاز دارند تا فلش مموری خود را مانند گوشی خود همیشه همراه خود داشته باشند تا بتوانند به اطلاعات شان به سرعت دسترسی پیدا کنند،از این رو انتخاب و خرید یک فلش مموری که دارای سرعت مناسب و کارایی لازم باشد ضروری است.

reza بازدید : 201 دوشنبه 27 خرداد 1398 نظرات (0)

شرکت وسترن دیجیتال به دلیل پیشینه بسیار موفق در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات و همچنین کیفیت بالای محصولات خود ، به عنوان یکی از شرکت های مطرح در سطح جهان می باشد.

Related image

reza بازدید : 222 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

معرفی و تاریخچه:

یکی از مهمترین مواردی که در انواع رایانه ها، رومیزی یا قابل حمل، مورد توجه می گیرد نوع و گنجایش درایو ذخیره سازی اطلاعات است.این درایوها در حال حاضر به دو نوع (HDD(Hard Disk Drive ، ( SSD (Solid State Drive تقسیم می شوند که هرکدام از آنها خصوصیات، ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند.

reza بازدید : 202 سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

هارد اکسترنال ، یکی از پر مصرف ترین کالاهای دیجیتال در حال حاضر می باشد. به مرور زمان و با بیشتر شدن اطلاعات کاربران ، خرید هارد اکسترنال از جمله اولویت های اصلی کاربران است.

به همین دلیل در این مقاله سعی شده است تا بهترین هارد اکسترنال های سال 2018 را جمع آوری کرده و نقاط مثبت و منفی آن را بیان کنیم.

reza بازدید : 258 شنبه 07 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

فلش‌مموری «Touch T35» محصولی از برند «سیلیکون پاور» (Silicon Power) است. این محصول یک فلش‌مموری بندانگشتی بسیار کوچک است که تنها 2 سانتی‌متر طول دارد. Touch T35 خیلی هم سبک است و وزن 2.2گرمی آن به هیچ‌وجه حس نمی‌شود. کوچکی این فلش‌مموری باعث می‌شود تا هنگام استفاده از آن در لپ‌تاپ یا ضبط ماشین، مزاحمی نداشته‌ باشید و بتوانید بدون نگرانی از بابت آسیب‌رسیدن به Touch T35 به سایر کارهایتان بپردازید. زیبایی، یکی از اصلی‌ترین المان‌های موجود در خانواده‌ی Touch سیلیکون پاور است و Touch T35 هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول از ترکیب فلز و TPU که یکی از مشتقات پلی‌یورتان است، تولید شده و ترکیب ساده و زیبایی دارد. در Touch T35 از فناوری micro COB استفاده شده که باعث می‌شود ابعاد کلی محصول کوچک بماند و دربرابر آب، لرزش و گردوغبار هم مقاومت داشته‌ باشد. این فلش‌مموری با استفاده از رابط USB 2.0 به کامپیوتر وصل می‌شود و قابلیت پشتیبانی از استاندارد قدیمی‌تر USB 1.1 را هم دارد. کاربر Touch T35 می‌تواند به برنامه‌ی SP Widget هم دسترسی داشته‌ باشد. این فلش‌مموری در چهار ظرفیت و از 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت در دسترس است.برای خرید این محصول میتوانید به سایت plaza.ir مراجعه نمایید.

 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T35

درباره ما
Profile Pic
معرفی و بررسی انواع حافظه های جانبی اعم از کارت حافظه،هارد دیسک،فلش مموری و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 4,311
  • بازدید کلی : 13,979